----

----
----

Saturday, October 11, 2008

Sob3x.....Ramai demam sekarang ni, kan?? kan???


Hari ini aku demam. batuk. selesema. sakit tekak.. Oleh itu, jgn berada berdekatan dgn aku. Penyakit ini mudah berjangkit. Sape yg rasa gagah perkasa, hebat dan tough, mari lah dekat2, aku nak pindahkan penyakit aku. Seksa okk..tak boleh telan air liur. huhuhu..

Aku rasa aku demam hari ni sbb keterpaksaan aku utk datang kerja hari ni lah. Hari ni hari Sabtu, okkk.... Hari sabtu lah hari untuk aku membuta, pastu tgk citer korea kat channel 303 sampai kul 2 petang.

Tapi kejap lagi aku nak pegi umah terbuka member aku kat Puncak Alam. Demam pun demam lah.. Redahhh jer..

Aku dh tak larat nak taip...Nak buat keje lain yg lagi berpaedah pulak. *wink*

Note: Aku updet ni pun sbb ade la hamba Allah tu bising2 suh aku updet.. Tetiba je aku rase cam nak mogok, tak nak updet selama 3bulan. Nak tgk, sape yg bising. ngeh ngeh ngeh...

4 comments:

Noli said...

upss..dmm ker..
huhu..moger cpt smbuh yer..

M@YaZ said...

Demam??

Tu la .. orang kata jangan men hujan .. hahaha .. :p

lek arr .. datang opis tapi takde work load pressure pun nak bising2 isk isk isk

Dhiya said...

la ana...nko demam ke tadi..
asal aku tgk nko cam sehat je bergembira tadi...(source kat belog aku)hehehe...can org tak sakit je..ye ke sakit?ke alasan malas keje?
hehehe

@naBest said...

noli -> huhuhu tengkiu tengkiu...

jatt -> uhuhuhuu...sbb tu la bising...kena paksa dtg, tp xde kje... lg la pressure.

dhiya -> a'ah...aku dmm tau... tp tang bergambo, ilang sat dmm. haahhahaha