----

----
----

Friday, October 24, 2008

Dah aku lupa nk tulis ape............


Aku ada benda nak tulis td. Tp terdapat gangguan emosi. Dan secara otomatiknya, otak aku gagal berfungsi dengan baik. Dengan itu, sel sel otak yg buat aku berfikir telah berhenti secara mengejut. Jadi, aku lupa. Aku lupa nak tulis apa.

Sambung next week lah. Sbb aku nak balik kampung. Nak sambut Deepavali. Walau pun aku nk menyambut Deepavali, aku tetap melayu, okk.... aku nk sambut cuti je...

HAPPY DEEPAVALI


Note: Bila mood nak menulis dh hilang, aku perlu tido. ZzzZzzz

4 comments:

baanu said...

hepi divali to aana jugak..
hepi bercuti!!
^-^

@naBest said...

banuu -> eh..haiii.... hepi divali!!!!!!!!! (^___^)

izyan said...

lame dah novel tu kuar,ana.. awal puasa kalau tak silap aku..
kalau minat, make sure to be updated!

*aku pun sangat suke novel beliau

@naBest said...

yan -> huhu..aku tau...tp tak jumpe...dan tak keluar rumah..hohoho.... hari tu baru jumpe. rupanya salah tgk...rak lain rupanya. huhuhu

lepas ni ade latest novel.. lupe dh tajuk die...hohohhoho.. wajib beli!!