----

----
----

Friday, October 17, 2008

Aku bosan.


Aku ada 3 perangai yg pelik. Tp ramai yg tidak tahu.

Ya.Aku peramah. Tp aku pemalu.

Ya. Aku berani. Hakikatnya aku penakut.

Ya. Aku slumber. Sebenarnya, aku amat sensitive.

Aku anggap semua itu pelik. Tp mereka anggap jelik.

Tp ape aku peduli. Sbb aku hidup atas kaki sendiri.

Aku punya ramai kawan. Aku sayang mereka semua. Tapi, apa guna berkawan jika sentiasa makan hati? Apa guna sayang, kalau diri tak dihargai?

Aku sayang pada mereka yg sayangkan aku. Aku hormat pada mereka yg hormatkan aku. Bagi aku, tiada yg penting selain hormat, sayang dan setia. 3 asas penting dlm hubungan, menurut seorang kawan.

Jika hilang salah satu, boleh punah semua.

Jika hilang semua, hilanglah aku.

Kerana aku hidup atas dasar hormat, kasih sayang dan setia.

Itulah aku.


Note: Aku bosan.


12 comments:

pestisid said...

anaa anaaaaa..
aku kannn..sayang, taat dan setia sgt2 kat ko.hikhik

@naBest said...

hahahaha...gatei.

-reha- said...

busan ek??

aku lg bosan kot..arini 2 jam aku tido kat surao cs yg membeku ini taw!

@naBest said...

wah!!! hebat2.. aku sangat kagum sape yg leh tdo kat surau cs tu.. hhoohohoh

areknee said...

eh nape plak ni.. uhuhu

Mustafa Bahrudin said...

bosan sbb tak best kot ehehehehehe

imapeace said...

erk...so, skang dah jadik @naBosan ker?heheeee...peAce!!

nhusna said...

ermm..bg noni x pelik la sbb noni tau biler kamu takut..kamu malu..or kamu sensitif/terasa hati ngn seseorg..kalo noni yg dmaksudkn noni mntk maap deh..heee

@naBest said...

ani -> ko tak hingat ke surau tu sangaaattt sangaaat sejuk duluuu....

mus -> busan sbb best sangaat laa

emah -> hey...@naBest tetap @naBest tau....

noni -> lalala~~ kenyataan blog i tu general laaaa....hohohoho...

areknee said...

ahaha.. aku bkn mksdkan surau cs tu.. yg aku mksdkan..

nape ngan entry kamu kali ini? curiga sy dibuatnya tau..

agHoo said...

ko ni pemalu ke??cam xpercaya jerk..

@naBest said...

ani -> hahhahhaha...ouh..tersalah paham plak haku ni... entry tu saje je..mengisi masa lapang.. *wink*

aro -> Ai pemalu tawwww...... hehehe