----

----
----

Wednesday, August 27, 2008

Kawan ku dh konvo??????


Holaaa.. hulahupppp.... rasa nya agak tak terlambat untuk aku ucapkan tahniah pada kawan2 yg konvo.. tak kisah lah Universiti mane, asalkan dapat konvo, kan. Pada yg belum konvo nikmatilah hidup sebagai student sepuasnye. Pada yg tak lepas2 untuk konvo, sila jgn berputus asa ye. Jgn bg alasan yg korang sayang uia sbb tu xnk konvo. hahaha Err..bukan niat nk gelak, tp sudah2 la berpoya2 tu, tak tingin ke nak konvo bile tgk kawan2 lain gumbiranya naik pentas kann...

Ahad lepas aku, reha ngan noni dgn jayanya menuju ke uia. Tu pun lepas aku kejut kan dorg. Ada ke g membuta???!! Tau la hujan...Sib baik sempat lagi..Kire ontime la kitorg sampai.. Mase tu hujan lak renyai2 bahasa... Cam agak2 sejuk mcm winter sonata la..Reha lak demam time tu..Sian..kena paksa ikut.. hehehe

Masa sampai tu, aku mesej kawan2 yg konvo hari tu supaya tggu kat Banquet CAC. Hanya budak2 uia je tau banquet di mane, okkkk... Dorang kata semua x-student ICT yg konvo hari tu mmg nk berkumpul kat sana . So, kami bertiga pun tggu la..Ramai gile umat kat situ. Comel je kami bertiga lepak sana.. hehehe comel ke?? Tggu punya tunggu...punya tunggu...punya tunggu..... last last baru lah sampai. Tu pun baru Huda ngan Rafi.

Meh aku kenalkan kawan2 uia aku pulak.. Dorg ni cun2 woooooo... hehehehe.. Yg tak pakai jubah konvo tu, xpayah la aku sibuk2 nk kenalkan, sbb dorg berdua tu memang dh banyak interframe. Nyampahh... (~~,)V

Yang 2nd dari kiri tu Rafidah. Konon nk nmpk macho, die suh orang panggil Rafi.. macho sgt la tu....Dia sangat2 pemalu dan hobi nya adalah memakai sweater. Nasib baiklah time konvo dia x pakai sweater. hahahaha.. Next!! Yang paling hujung tu adalah huda. Budak ni pun pemalu, tp..kalo ngn org yg die kenai...abih la korang..sampai mlm la tadah telinga..Noni je suke layann.. hahaha dan hobinya adalah minum air. Rasa2 nya, kalo bil air melambung, cari lah budak ni..mesti die yang telan..Sib baik bil air umah aku free.. Kalo dia datang umah, aku tadahkan sebaldi air pun xkisaaah....



Ini plak gambo ramai2..Letih la aku nk promote semua.. Nanti lah. Korang bayar aku, baru aku promote. hehehe Ramai lagi sepatut nya, tp tau2 lah konvo day mcm mana jadi nya. Semua tak dapat dikesan. Yg kaum2 lelaki lagi lah...Sekejap je lesap. Sob3x.. bukan nya nk jumpa kawan ke..ape ke... yg ada pun, xnak bergambar sekali. Tak nak, sudah! Weekkk....

Yang tak dapat jumpa tu, takpa lah...takde rezeki. Yang penting, time tu kami bertiga yang jelita ni dh gastrik menahan kelaparan. Otak dh masing2 nk makan tomyam.. nyum..nyum..nyum..

Ini pose istimewa. hahaha... bukan ape..kitorg sedey xde baju konvo. tu yg buat muka macam cencurut masing2 tu. kunun top model la.. Yang tak tahan tu, budak pakai spek tu.. baeekkk punya pose... Baru lah merasa pakai mende alah topi tu, dulu kan takde........ huhuhukhuk

Note: Kredit to Nik (Satyam) sbb jadi cameraman.... Err.. nik dtg dengan sape eh?? Jeng! Jeng! Jeng!



12 comments:

Qica a.k.a Noly said...

wahhh..comey2 sume..
tp...zaman konvo i dh lps...huhu

mira said...

aik, tak ajak pun nak bergambar? huhu~

@naBest said...

noli --> zaman konvo i pon dh lepas jua.. ngeh ngeh

mira --> aik, bukan kah budak ict yg konvo mmg janji nk berkumpul? Pelik juga, sbb ramai yg xde...

Afida Anuar said...

Tu yang lelaki sorang2 kat belakang tu Afnanuddin kah???gagagagaga, yang gambar no 3 tu..

M@YaZ said...

Bukan adik kamu la kak fida. Itu Ikram. Sahabat infy. Hahaha :p

Afida Anuar said...

Hahaha..akak tengok gambar kecik. Raut muka sebijik cam adik akak. Itu la tertanye gak buat apa dia di celah-celah budak IT..rupanya bila dibesarkan gambar tu baru lah nampak, Si Ikram rupanye..ekekekek

@naBest said...

uik..sapekah afnanuddin?? hohoho.. mcm skandel je.. hehee

M@YaZ said...

Afnan tak kenal? Adik kak fida la. Presiden MSES kat matric tu~ :D (teringat dulu bawah course matric afnan lawan ikram. haha)

@naBest said...

erk.. adik rupenya... tak kenaiii laaa.. mengapakah tidak ku kenal???

M@YaZ said...

Muke sibijik kat fida tapi tak pakai tudung. Pakai tudung sebiji dah rasanya. Adik dia alim ho~ tapi alim kak dia lagi la kan ;)

Afida Anuar said...

Ceh..perli akak lak ajat ni...
alim apa nyer..biasa2 je la..

Hahah..mmg semua ornag ckp cmtu, kalau Afnan tu pakai tudung sbijik cam muka akak,gagaga..

hehehe..sekali imbas gambr tu seperti kelibat adik akak, tp bila besarkan baru lah nampak muka ikram..ngeee

mira said...

takde janji pape pong~