----

----
----

Thursday, July 31, 2008

Hantu~

Semalam aku nak tgk cite hantu kat TV Kirana Astro. Tajuk die 'Roommates'. Tapi aku takut tgk sorg sorg!! Setengah jam pertama, xde pun hantu nya... Tp time reha balik umah, time tu lah hantu kuar. hohoho.. Tp Reha xmo teman kan aku!! Kejam!!..... Nak tengok, tp takut..... Sudahnya, dua dua lari masuk bilik. Sekian.

Note: Aino and Sari, jom tgk Susuk nanti nak. hehehe....(2 makhluk ni la sering temankan aku tgk cite seram..............)

13 comments:

M@YaZ said...

Bukan ade makhluk lain ke selalu teman kamu?? kat tandas tu. Lubang jamban tu. Time kamu melabur .. time tu dia usha. HUahah. Tu tak kira kat belakang umah. Kalau dengar baik2 mesti degar macam ada orang pijak rumput2 dan lalang.

Kalau sebelah rumah tu lagi la. Ramai sungguh makhluk. Sebab tu nak sewa pun tak laku. Huahhaaha

-reha- said...

wow...wow..wow....!!
mestila aku tak nk teman kan ko tgk cerita tu..
ai ni jenis lemah semangat..(itu je yg lemah..yg lain kuat tau!hehe)..
ha..pegila tgk susuk tu..terubat rindu ko nk tgk cite hantu...hehe

hunnyBie said...

mesti..mesti...aku mmg minat tgok cite antu nih..nape kamu x mute kn jer..kalo tgok sorg2 kene mutekn baru x takut..hahahaha..

M@YaZ said...

haha .. kantoi .. ainoor selalu tgk cite antu mute.. Lalalala~

areknee said...

ooo ana,,, tgk cite antu x ajak aku... smpi ati kamuuu.. hahahaa ;p

@naBest said...

jat --> elehh..kalo stakat usik kt blog, i x takot la...hohoho (riak giler..)

reha --> aku tau ape yg ko kuat, reha. warghhhhahahaha

aino --> aku x main la mute2 ni, tp aku slowkan volume tahap maksima punya..... still takutttttt...

ani --> hahaha.. jom jom...bg peminat cite antu, jom tgk susuk!! aku igt aino ngn sari je suke..ko pun same, ye?? Ye lah tu....jgn kencing mlm, sudah....

areknee said...

hahahaha.. aku ni ade rupe peminat antu ke?? tgk jgn pandang blakang pn bwh selimut siap lapik bantal lg.. ko kena tmn lak tu..

adekah ko sudah lupe peristiwa itteww?? hahaha

aziz said...

ana.. ko takut tgk hantu ker hantu takut tgk ko? hahaha...

@naBest said...

ani --> a'ah la... aku hampir terlupa.. waris jari hantu yg x takut langsung tu pun ko dh menggeletar bwh selimut. hehehe

ajis --> woit....hantu takut tgk ko je.. hohooh

mr.thex said...

lol.suka citer antu ke?

@naBest said...

mr. thex --> sangat suka! tp sgt penakut!!... T____T

agHoo said...

dengar cite ko ni la yg waris jari antu sbenanrya..betol ke na???

@naBest said...

syhhhh....... asal buat kenyataan kt cni?? Diam2 sudah..... (T___T)