----

----
----

Thursday, November 13, 2008

First time tgk teater kt IB~~ Best!!

Seronok!

Buat pertama kali nya aku berjaya menjejakkan kaki di Istana Budaya. hehehe... Dah 6 tahun lebih aku bermastautin kat KL ni, baru 1st time masuk IB. hohoho...Tercapai jugak hasrat aku nak tgk teater. Sgt berminat! Sgt seronok!

Impak Maksima kira okkk la story dia, even aku tak ikut pun citer dia kt tv or kat panggung, tp tgk live kat teater mmg meremangkan bulu-bulu roma aku. hehehe... Lagi2 dapat tgk dgn 2 besfrenku, Reha & Noni.



Ni time baru sampai. Tepat kul 6.30 pm, okkkk kitorg sampai...Padahal show start kul 830pm. Gila semangat. So, kitorg pusing2 dulu...sempat la bergambar dgn Ahmad Idham. Pastu kitorg lepak kt surau. Pastu lepak...lepak.....dan lepak lagi...sampai la kul 8.30pm.

Tiket ni harga rm30 je, so tempat kitorg tentulah kt atas sekali. huhuhu.. Jadilah..........Tp, kalo dh rezeki tu, mmg tak kemana. Wah! Kitorg yg taraf2 'tiket murah' ni dapat seat vvip, okkk.. Depan Siti Nurhaliza, okk.. Kire nya, taraf tinggi sikit dari Siti. hehehe.. Tak pasal2 dapat seat harga rm125. hehehe.. Tengkiu..tengkiu....


Time nk keluar, semua laaa nk berebut2 nk bergambar ngan Siti, kannn.. Sampai semorang la pakat2 nk tolak aku..huhuhu...Punya lah aku berkerah keringat nk rapat2 ngan Siti, sesuki je ade pompuan mane tah tolak2 aku.. Aduss..kuat sungguh dikau.. Sampaikan aku tertewas. Nasib baik la Reha seorang yg cekap dan gigih. Dapat la snap muka Siti tu..Padahal aku ade je sebelah tu..huhuhu.. Keciwa.

Bila dh tak dapat bergambar ngan Siti tu, aku cari2 jugak Dato K...Tp haraaaammm... Laju je dia hilang. Kalo tak, dapat la aku bergambo ngan laki die kan, dh dgn die tak dapat.....hehhee
Pastu, terus aku gi kat Hans Isaac. hehehe.. maaflah abg Hans..Kau bukan pilihan ke 2, tapi ternyata Siti tak dapat didekati. huhuhuhu...........Err..padan kan aku dgn Hans?? hehehe
"Oh abg Bob.....DekNa nak bergambar...."
Itu dialog Reha, okkk.. hehehee... Dapat lah aku bergambo dgn Cat pojaan hati Reha ni.. Layaankann aje...


Ini barisan pelakon yg gojes2...Tentunya yg paling gojes ZulHuzaimi!!!! Sedap wooo suara dia!! Dina belakon pon best! Kelakar... Yg lain pun best.... Argghhh..semua best lah..Tapi kalo aku yg belakon lagi la best, kannn..Yaaa...aku perasannn...............hehehehehe


Time datang, cerah lagi. Time balik, sudah gelap. Tentulah. Dh kul 10.30pm. hehehe.. Seronok. Seronok. Mari lah tgk teater beramai-ramai.
Note: Nak tgk PGL...ade siaran ulangan tak?????

10 comments:

Anonymous said...

PGL x silap ade siaran ulangan lg nanti... jom ana!!!! aku mmg lg dulu nk tgk PGL tp xtercapai.. uhuhu

@naBest said...

nk tgk!! nk tgk!!!!

Call me -fa- said...

nak ikut gak!!

ani,ajak aku taw!!

♥ p a a n i ♥ said...

hahah..ceh bedebah.jmpe zulhuzaimi xajak gue...wekkkkkk xnk kwan!

LeLs said...

nak jumpa siti..!!

@naBest said...

reha -> hohooh.. jom beramai2 tgk PGL.. aku nk joinnn!!!!!

paani -> hahhhha.. jeles kan??? hahahaha

lels -> jgn riso..siti pon nk jmp ko. hahahaha

Husna said...

eiii..x nk ajak noni ker??smpi ati..wuaaaaaaa

@naBest said...

noni -> hahahhah.. jom jom.. tp dgr cite bulan Feb la..huhuhu... Ai angkut laki ai sekali la.. hehehe

Call me -fa- said...

wei ana...sampai ke saat ini aku tak dpt lupakan reaksi muka ko mase noni usik kau dgn beraninye...

"ana,abg tu ade kat blakang..."

waakakakkakakkakakakkakkaka

@naBest said...

reha -> hahaha.. xpe xpe... aku akan membalas nya suatu hari nanti.. siaplah oni...... huhuhu