----

----
----

Thursday, January 21, 2010

Jgn cuba nak merompak tmpoint. Pakgad dia garanggg..

Hari ni sampai awal. Pintu pun tak buka lagi. Jadi,aku lepak dulu dpn ofis. Lepak dgn guard.

Aku jeling pak guard.
Pak guard jeling aku.

Aku: pakcik, tu senapang betol ke?
Pakgad: abes ko nampak mcm mainan ke?
Aku: takleh test ke pakcik?
Pakgad: nak aku try tembak ko?..
Aku: *diam*

......

Pakgad: yg ko tercegat tepi aku ni kenapa? Nak masuk dalam ke?
Aku: a'ah. (tak berani ckp byk2. Takot kena tembak)
Pakgak: staf ke?
Aku: *angguk*
Pakgad: ler..pintu tak kunci da...
Aku: eh. Yeke..*malu*

Pengajaran hari ini. Jangan bergurau kasar dgn pakgad. Senapang beliau senapang betol.

Dan...beliau garang.

7 comments:

M@YaZ said...

ngehahahahahahha

@naBest said...

amboi... suke ye kamu...

arl said...

hahahaha..lawak arr ko ni ana..;)

@naBest said...

oi... aku nk kena tembak, ko kate lawak?? huhu kejam!! semua kejam!!

me and only me said...

hahaha..mama mama..awat la x tyer pakgad tu "pakcik, pintu ni kunci x??"
ada ke patut tyer psal senapang..ngahaha

Rasdi said...

gulp! senapang oh senapang.. takut + lawak.. hehe

@naBest said...

noni - hehehhe....igt mmg kunci...sbb takde orang..Rupenya mmg begitu..Dorg mmg tak buka lampu. huhu

rasdi - haaa..tau takotttt..belom tgk muka pakcik tu lagi.. huuhuh