----

----
----

Thursday, December 31, 2009

Entry penutup 2009....perlu ke?...

Oh...tengok je kalendar, baru perasan hari ni dah ujung tahun...maka aku perlu lah bertindak! Blog mesti di hapdet untuk penutup tahun 2009.... Ceh! Macam poyoss je...

Ramai dah sms aku wish happy new year.... Kena happy ke? Baiklah..aku happy...... Ramai yg happy sbb 2009 dah nak abis....malapetaka katanya.. Haha..lain orang, lain lah ceritanya.. Bagi aku, 2009 sangat best. Penuh suka dan duka.......

Sejak dari awal kemunculan 2009 lagi aku dah happy.....sebabnya, bermula kisahnya mak buyung membawa perut! Haha.... Penuh dengan debaran dan ketidaksabaran...Sampai lah 1 sept, Alia menjenguk dunia baru... Ye! Sangat gembira...dan letih. Sampai lah ke penghujung 2009, aku masih gembira....dan letih. Esok, Alia genap 4 bulan.. Hepi hepi!!

Cuma, ada waktu yang menyedihkan aku.... Pemergian opah tersayang.... pergi tanpa sempat kenal cicit sendiri.... Juga waktu en.dedi terlantar sakit, 2hari sebelum aku beranakkan alia... Sekarang, alhamdulillah..walaupun tak sihat betul, sekurangnya keadaan semakin baik....

Sekarang, semua suka duka tu dah tinggal kenangan...... Buat macam mana pun, apa yang dah berlaku, tetap takkan berubah...

2010 pulak tak tau macam mana kisah nya...... Kita sendiri yang mencipta kisah tentang kita.... Ayuh! Kita tamatkan untuk tahun ini!

Selamat tahun baru!!!

...semoga semuanya lebih indah....mari cipta lebih banyak kenangan...

Note: oh...aku baru je celebrate birthday ke 25... Esok dah masuk 26 tahun?? Isk isk isk....

4 comments:

Ace said...

Happy New Year Ana...!!!! Have a joyous and wonderful 2010.

@naBest said...

Hehe thanks! Epi new yr to u too!!

Unknown said...

Happy Belated la n happy new year. happy tu berpada2 isnin nak kene gi Raja Chulan plak. hhuuuhuh

@naBest said...

Hahaha.. Ko ni, spoil mood cuti aku je sebut pasal rj chulan ni. Huhuhu