----

----
----

Monday, April 20, 2009

~Happy birhday to my BELOVED husband~

Entry ini khas untuk En.TeMmon. Kerana hari ini, 20hb April adalah hari lahir beliau. Selamat Hari Lahir sayang~... Walaupon kita sebaya, namun dikau tetap tua dari ku. hehehehe...


Dengan ucapan:

1) Tima kasih sebab jadi suami yang sabar, penyayang, baik, tak banyak songeh, prihatin, bertanggungjawab..... (ini bukan ayat bodek, okkkkk)

2) Semoga panjang umur dan sihat sihat selalu....dan murah lah rezeki mu... (kerana jika dikau kaya, kaya lah haku... hohoho)

3) Senyum senyum lah selalu......(ha....kan comei kalu senyum...)

4) Sayang selalu~! (Err...bila kita nak 2nd honeymun? lalala~)

Love,
AnaBest & Babybest

8 comments:

agHoo said...

romantiknya en temmon hak3x..

Nurul Izzah said...

dats so sweet kak ana!! happy bday to ur husband and papa to be. hehehe ^^

✖₪ FarhaniFadzil ₪✖ said...

hahahha.
'kerana dikau kaya, kaya lah haku..'

pona mmg gelojoh.
wkakkaa.

anyway
hepi bday mr temmon!!

raficyber said...

ko memang giler kaya ana. Baby sehat ana? Ko sehat kedepan, En. Temmom pun aku rasa confirm bertambah sehat kedapan jg. hehe. Ckp kat dia aku ucapkan Selamat hari Tua.

shy_wani said...

alalala..
romantiknye korang nih..
jeles i.. :p

hehe..hepi birthday En temmon

ReeBeLLe said...

alahai suwwiiittnyee.. heheh

hepi besday utk encek temmon..

hidup org2 besdey bln april!!

OnY HaMDaN said...

so sweet..

ana best.. baby best bile nak kluar? x saba pule nak tgk baby best.. hehe..

@naBest said...

to all - en.temmon gumbira dgn ucapan kamu kamu semua. Tp beliau ada jg ucapan:

"wish je ke? Adiah xdok ke?"

Hehehe........