----

----
----

Thursday, February 26, 2009

Ohh..hari nak hujan lagi.. mari lah pulang awal.

Ngantuk. Bosan. Sakit pala. Combination yg bagus. Gila pathetic kan hidup aku? Hari hari datang ofis mengadap pc sambil terteleng kepala tgk orang lalu lalang menuju ke pantry. Kalau ade rezeki, ada orang ajak makan di pantry. Kalau takde rezeki, tetap merenung pc sambil korek jerawat. Arghh!! Bantulah aku keluar dari sini....

(sambil tgk Seetha lalu lalang kat mesin photostat....)

Purak purak bizi. Semoga dia tidak sedar akan kepura-puraan aku.

................

Akan berdepan dengan interview minggu depan. Dengan syarikat baru. Cukup lah aku tulis sebagai company xyz. Aku sangat yakin akan tinggalkan company xxx. Tapi tak tau bila. Harap secepat mungkin.

Surat resign sudah print. Arghh!! Takut pulak nak bersemuka dgn Seetha. Kena berdoa dulu.

Note: Besok malam balik alor setar naik bas 2 tingkat. Gila ah. Wish comes true!

11 comments:

Anonymous said...

nape nk takut jmpe seetha.. ko bkn still kena bond pn... ape lg, cha alif bottttt.. hahaha! papepn gud luck k.. aku kompem ko sure rindu sama aku yg comey ni nanti! kah kah kah

M@YaZ said...

haha .. tahniah awak :p

wah, all ur wish come true ar?
-new jobs
-naik bas 2 tingkat

haha. Semoga berbahagia. Rezeki anak awak tu :p

imapeace said...

wes,aku dah try korek2 ngan member aku..nnt dia impom balik...tu pon kalo de info tau ;) BTW, welcome to XYZ!

Nadiah Suhaidi said...

orang kedah pun xpnah naik bas 2 tingkat eh? hehe nadiah aritu p kedah fes time, n fes time naik bas durian burung 2 tingkat. pastu duk tingkat atas. pastu pening2 nak muntah sbb goyangan dia lebih kuat di sebelah atas :P

@naBest said...

ani -> hahaha.....rindu ke? aku rindu kat koleksi muvies ko je..huhuhu...dh tak bole nk tgk muvie. huuhuhu.. ah! akan ku terjah rumah mu! huahuahua

jatt -> haha.. a'ah. dan jgn lupe 1 lagi.. naik flight 1 may nnti. huahuahua... tercapai lagi impian ku setelah kensel g india. hohoho

emah -> hehehehehe... bagus bagus. nnti ko akan jadi senior aku. jgn buli ai tawww... Ai kan pegnent. hohoho

nad -> hahaha... ai org gerik la...kat gerik mane la bus 2 tingkat. huhuhu... dapat naik ni pon setelah beberapa kali menggoda en.temmon tawww.. hohohoho...

err...bus tu goyang teruk eh? abis laaaa en.temmon bermandi kan muntah ai... hahaha

Anonymous said...

dah g interview??kat mane??

good luck utk tgu job baru

mr.fadzil said...

Balik nak bas yer.. tak balik gerik le.. ok.. kirim sama buat hj yaako ngan ummi..

@naBest said...

fa -> hohohoho.... dekat sebelah tempat ko jerk. heheeheh.. bole lepak kat amjal. hohoho

dedi -> hohoho... 2 minggu lagi balik le gerik...boleh naik titiwangsa. hohooho

Anonymous said...

weh company apa xyz tu?? klu ada kosong n sesuai utk aku bgtau lah yer. :D

Aku nk softcopy surat resign ko sekali. Huhuhu. Nak buat contoh. Hahaha

@naBest said...

ceit.. ko suke tiru meniru. err..aku pon tiru reha punye. hahahahhahaa...

Anonymous said...

ceh. aku nk minta kat reha ler jawabnya. ayat dia power rangers. Maklumla cikgu BI.