----

----
----

Friday, January 09, 2009

Aku masih di Malaysia....

Dengan scandal yg melanda company xxx sekarang ni, huru hara sekejap opis aku. Company xxx pun dh menjadi glamer seantero donia. Mengapa? Kenapa? Itu M.A.L.A.S aku mau pikir. Sbb aku sebenarnya gumbira. Bukan gumbira atas masalah yg melanda...... Cuma aku gembira. Salah ke aku nak gembira?

Atas sebab masalah yg melanda XXX sekarang ni, semua travel ke oversea di onhold!! Maksud nya kensel la tu............

Ya! Termasuk la travel aku ke Bangalore yg sepatut nya berambush dari Malaysia mlm ni. Semua dh prepare....tiket dh ada...baju dh prepare...makanan dh byk stok...ubat ubatan pun dh stand by.... Tetiba kensel.

Ya, ade sedikit kecewa...Sbb tak dapat berjalan2 tgk dunia orang....huhuhuhu.. (padahal trening, kannn, bukan bercuti.). Tapi sebenarnya aku happy. Sbb dalam keadaan muntah2 ni.......dan hampir menjadi mak buyung dalam masa 2-3 bulan ni, aku masih boleh menyusahkan En.TeMmOn... muahahaha..... Tak perlu lagi aku risau macammana nak terus kan hidup 3 bulan ni, sbb aku masih ada tempat untuk mengada2....hehehe...

Bersedia lah En.Temmon..........wakakaka (sape suruh mengandung kan ai, kannnnnnnnn....)


Ini zuriat aku yg baru di scan semalam.... kecik nye dikau...hehehe baru 3cm... Tp jantung dia dh berdenyut... Harap2 sihat...... muahhhhsss..

Note: Gembira tak perlu ke India. Serius.

22 comments:

ReeNDu said...

eh ko pon da update rupenye..tak pasan plak... komen kat sini plak.. comeellnyeee... hhehe

@naBest said...

hohoho... laju sungguh kamu... nnti time ko membuyung nnti, anak ko lagiiiiiiiiii cumelll... (kalo ikut muke ko laaaa)

wakakaka

Anonymous said...

Anak aku mcm mana agaknya.mulut jgn celupar mcm mak nya dh.tahniah ana.aku pun rs malaysia tmpt terbaik utk kandungan ko.

Call me -fa- said...

kempunan la anak ko nk gi melancong ke india....takpe2...nti mami g bwk melancong tempat lain okkk

@naBest said...

cik pest -> haahhaaha.... tau xpe.... ya! aku pon rasa melesia yg terbaeeeek punya... tp aku nk naik kapal terbang!! wooowoooo

fa -> huhuhu.. aku dh paksa jatt bw aku melancong. Ah..xkire.. aku boleh kasi alasan baby ngidam nk melancong... hohohohooh

Noli said...

bahagianye ibu ana nih..
sy tumpang gumbiraa.lalala.. =)

@naBest said...

noli -> ibu ana mmg bahgie.. lalalala~

Jay said...

heheheh ibu??haks..ke umi...cute nyer scan tuh..scan tuh aje ok??not ibu nya..haks..pe yg ko ngidam kan skrg??eiii besh nyer dapat baby..nk culik

@naBest said...

jay -> hahaha.. jgn la culik... nk baby, cepat la kawen.. hohoohh

MiSsy hElD@ said...

ana' cumel nye baby u tuu..kecik jer, how's da feeling bila 1st time scan?? mesti best kan (So excited)..ekeke it's a boy or a gurl??..mmmm..(^_^)

@naBest said...

helda -> hahaha.. mane tau lg la boy or girl... baru sebulan lebih.... takut gak r 1st time scan, sbb internal scan...huhuhu.. tp lepas ni, baru xternal scan.. huuhuhuh

Dhiya said...

y so tiny??
ana...ape rase ade hidupan kat dlm perut?
ade rase garit2 or geli2 tak?
ehheheh..

perasaan??

arlyana_arl said...

wahhh..cumel2..;) ape perasaan bile nak scan?excited x?hehe..;p papepon jage diri leklok..ok la tue dapat dok malaysia berkepit ngan laki nko..hahaha..;p take care k..;p

@naBest said...

dhiya -> baru 6 minggu.. kecik laaaa.. hohohoho.... kalo nk tau perasaan, cepat2 la pregnant. hehehe

arl -> hehee.. ai takottt laaaa time tu... lepas dpt tgk, br rase best. hehee

Anonymous said...

kiut kiut kiut...semoga baby kamu kiut mcm aku..ngeh ngeh ngeh...happy to hear that u r in mesia..

@naBest said...

mai -> hahahaha... persoalan nya, kamu kiutkah??? hehehehe

aRe-Pet said...

whoaa.....keciknye 3cm..huhu...
ni soalan ni mesti aku boleh tanye n ko xleh jawab "nk tau ..pregnant la"

cmne rase pregnant?hohoho..3cm..3cm...adela besar jari kan?

@naBest said...

apet -> hohoho.. best Oooo..wpun hari2 kena muntah2.. huhuhuhu

Anonymous said...

tahniah ana n aizat! amboih.. mantap! bunting pelamin you! hehe.. takpe la, awal2 pun tak elok naik kapal terbang pun.. ade hikmah la tu, takut terentak ke ape ke.. awal2 ni pun jgn buat keje penat2 sgt, jgn stress, mkn vitamin.. penting:) huhu.. enjoy another 8mths! will be fun.. InsyaAllah..

paanz said...

ana dh pregnant? mcm cepat jer? :P hehe.. tahniah ana.. tahniah aizat! :) nnti dh kuar kawan paan tu, bgtau, nnti nak dtg tengok la.. :)

FBI said...

slm..tahniah buat ana n jat..
so fast...to furious..eh3..
jg makan minum=kesihatan...
utk jat..jg ana elok2...
ku doakan korng dapat anak yg sihat..comel n mnjaadi anak yg soleh/hah...amin..

Anonymous said...

PaAna, congrates.. take good care of yourself n the baby!!