----

----
----

Tuesday, June 24, 2008

Sigh~

Tiada yg menarik yg boleh di kongsikan…Cuma berita hari ini membuatkan teman geram. Tak tau nak lepaskan geram pada siapa. Walaupun ini tidak melibatkan golongan majority, teman tetap juga terkena tempiasnya….

Urus niaga beli minyak guna kad kredit dihenti

Oleh Nahar Tajri KUALA LUMPUR: Semua stesen minyak di seluruh negara akan menghentikan sementara urus niaga menggunakan kad kredit mulai hari ini sehingga kerajaan memenuhi tuntutan mereka supaya menaikkan komisen jualan minyak. “

Lagi 1 agenda untuk menyusahkan rakyat?.... Terima kasih. Bangga jadi rakyat Malaysia. (T_T)

-----------------------------------------------


Jangan kusutkan fikiran dgn memikirkan benda2 yang menyakitkan hati~ Mari memandang jauh ke depan……

Hujung minggu teman utk 3minggu berturut2, sudah dipenuhi dgn jadual yang penuh. Wah!! Hujung minggu ni, tunang teman balik ke kg halaman…kena tinggal lagi.. Sob3x… Tapi teman sudah ada agenda sendiri. Hehehe… kalaulah jadi, teman bersama ofismate akan ke Sungai Gabai…tak sabar nak sliding atas batu.. hohoho..gembiranya mandi air terjun! Tp, kenalah mendaki tangga yg amaaaatttt lah tinggi nya. Tak apa! Teman akan berusaha.. demi nak mandi air terjun tertinggi di Gabai… hehehe

Minggu berikutnya, 5Julai. Kenduri teman ofis, Mustafa dan Nawar. Mesti kena pergi..Ambil berkat… hehehe…dan esoknya 6Julai(Ahad), bersukaneka dgn kawan2 sekolah lama. Re-Union la pulak… Layannn je la… (^_^)

Dan minggu berikutnya, teman bercadang nak pulang ke kampong halaman, Gerik, sbb abah dah komplen lama teman tak balik..huhuhu.. Tak mau jadi anak yang lupa daratan…Sob3x.. Dan kebetulan nya, adik teman akan konvo pada 15Julai.. Yey! Nak mntk cuti, nak pegi Terengganu (UMT).. Kalo di ikutkan, nak simpan cuti utk kahwin nanti, tp mengenangkan konvo degree adik yg sekali dlm seumur hidup tu, teman bersemangat pulak nak minta cuti. Srinath!! Tolong la approve cuti teman!!!

Dan, setakat itulah jadual teman untuk 3minggu akan datang.. Harap semuanya berjalan lancar. Sekian.

Note: Banyak berjalan, duit still kena simpan…(^_^)

2 comments:

Afida Anuar said...

Thanks singgah blog akak. Alamak dia dah linkkan sekali. Nanti akk balik umah akk link kan blog ana. Kt cni tak leh la. Kasi komen aje boleh.hihih

Nice blog ana! Keep on writing then!

farhana said...

hihihi..arigato..