----

----
----

Thursday, January 03, 2008

~Bubye 2007, welcome 2008~

3 Jan 2008 - Rase nya belum terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Tahun Baru untuk semua......2007 dah kita tinggalkan, tapi tak bermakna kita harus lupakan.... Byk kenangan pahit dan manis yg aku masih kenang.....dan byk pengajaran yg telah mematangkan usia aku...Bila aku renung kembali, 2007 membawa erti yg amat besar bagi aku...dgn erti kata lain, 2007 telah mendewasakan aku..... Aku byk belajar utk memandang setiap perkara dgn pandangan yg positif....tp kadang2 aku sering terasa tercabar...dan dicabar....tp setiap perkara kan ada hikmah nya....Sepanjang kenangan pahit 2007, aku lalui dgn tenang....walau agak payah...tp dlm dunia yg serba luas ni, ternyata aku bkn kesorangan....betul kata noni..aku dikelilingi manusia yg sayangkan aku...dan aku pon sayangkan mereka...jadi aku tak takut...kerana sekali aku tersilap langkah....ramai yg prihatin.. sekali aku bersedih...ramai yg setia di sisi...jd aku xpernah bimbang..kerana aku yakin...mereka pasti sentiasa ada....walau kadang2 aku lupa... (T_T) Kuantiti mereka yg dikeliling aku, tidaklah banyak...namun, aku percaya...mereka amat berkualiti... wink wink wink...kredit tu my frensss...yg dekat..yg jauh....and siapa2 yg sering bersama aku....

Akhirnya, aku akhiri 2007 dgn senyuman....Terlalu byk yg dikenang.....terlalu byk yg ditinggalkan... juga, ada peristiwa yg berakhir..dan ada yg baru bermula.. (^_^) Dan, aku bahagia dgn apa yg aku ada sekarang....family...kawan2....kerja....dan juga yg ter'sayang'.... Harap semuanya berkekalan.....

Kepada kawan2, harap2 semua azam tahun lepas dah pun tercapai....xpun, carry fowed je la azam last year tu....^_^ hehehe.... Dan aku berharap, 2008 akan lebih indah.... Mungkin banyak perkara yg akan berlaku dalam 2008... byk yg dirancang....tp tetap tuhan yg tentukan...cuma, doakan aku dapat melalui nya, keh....Wish me all the best!!! And last but not least....Welcome 2008!!!!

1 comment:

Anonymous said...

Selamat Menyambut Ma'al Hijrah