----

----
----

Friday, May 22, 2009

Tetiba je aku ade mood nak update.....Layan kan aje....

Aku nak update blog. Tapi setiap kali aku nak updet, mesti aku takde idea. setiap kali aku ade idea, mesti aku maleh nak updet blog. Isk...tak paham betol la.... Skang ni En.TeMmon takde kat rumah, berpoya2 dengan sahabat handai beliau. Aku pulak berpoya2 dengan internet. Sebelah kiri laptop, sebelah kanan TV, cite terminator 3. Naik teleng kepala aku mengadap 2-2. Tamak haloba sungguh!

Aku penat sekarang ni. Dah 6 bulan aku tak drive, tetiba aku kena drive sendiri ke opis. Sebelum ni syok je jadi mem besar menyandar sebelah driver. huhuhu........ Dah la kereta banyak. Aku pulak kena gerak awal. Tak daya la aku kalo kena paking jauh jauh, lepas tu menapak ke ofis. kalo dulu takpe la...kalo sampai lambat, En.TeMmon hantar aku betul2 depan lif, dia yang kena menapak sengsorang.....sekarang, tidak lagi!..huhuhu... dalam 8.30am aku kuar rumah, kul 9.10 sampai ofis. Tak kisah lah paking teduh ke panas ke...yg penting tak perlu menapak...penah jugak aku mintak reserve paking kat pakgad. tapi pakgad tu gelakkan aje. Cis cis cis. Ingat aku memain ke? Takpe la......

Sekarang ni dah 6 bulan 1 minggu. Perut semakin membesar. Bukan perut aje yang besar. Segalanya pun sibukkk nak naik besar sama. Tensen gua! Baju kurung tentulah dah tak muat. Dalam segala tgh nak membesar ni, aku tetap gagah menapak pergi lunch kat terminal. Memang la semput. Tapi sekali dalam sehari tu kena la jugak exercise. huhuhuhu.... Nampak gaya nya, bila dah bebetul tak larat nak menapak pergi lunch, aku kena bawak bekal laaaa............ tentu la kena masak. Ke ade yang nak tolong masakkan? hohohoho

Sekarang ni, asal aku tidur sekejap kat surau ofis tu, ade je tangan yang raba raba perut aku. Masing2 nak merasa baby aku tendang. Aku memang tadahkan aje.....Lantak korang la, asalkan bahagia. Esok2 dia dah besar, aku suh dia tendang korang betol2. nak??

Isk..best pulak terminator ni... Ganggu tumpuan aku je. Dah la.. aku nak mengangkang depan tv pulak. Lenguh pulak duduk depan laptop.... huhuhu.....

Note: En.TeMmon, dah kuar poya2 tu...belikan lah sesuatu untuk daku...babymu tgh lapoooo... huhuhuhu...

6 comments:

Nadiah Suhaidi said...

ooo kat surau ek..

nanti ade tangan tambahan nak gi raba perut mem besoooo juge :P

kiah said...

ana, aku mengaku aku yg pegang perot ko. tp aku pegang slow je kn.. kann

Dhiya said...

ana, jgn tgk cite rupe merepek2 time mengandung la...tak elok...time pregnant tgk yg baik2 je...walaupun terminator tu robot tau...

♥ p a a n i ♥ said...

oi ana ( gaya kurang ajo ) wkakak.

oi.mengangkang je keje.

p/s: dedi kutuk blog kamu. ahahahhahahahahah

@naBest said...

Nad - hahahah sila sila.....kdg2 aku tak sedar pon sapa yg pegang. Tau2 dh ade tgn atas perut. Lantaklaaa....

Kiah-ye....mmg ko lah salah sorg dari mereka ittewwww......... Nak aku raba ko plak? Hehhehhehee....

Dhiya-hahahahahah.......robot tu xpe...die gagah perkasa....hohohoohoh

Poni-wekkk...poni dengki sbb internet kat umah slow. Hahahaa.... Pesanan to dedi: elehh...dedi kutuk blog ai...blog dedi dh berabuk tak hapdet. Lalallalala~

BabyChomei said...

wahh..bahagienyeee kamu!