----

----
----

Saturday, May 02, 2009

Oh.....kenyang sungguh daku hari ni.....

2 Mei 09....mentang mentang la cuti panjang, berebut la semorang nak buat kenduri kan.........yang aku ni plak pantang plak kalo ade yg jemput, laju je nak pegi makan free. Hehehehe... Tu yang sampai naik juling bijik mata nak pilih kenduri mana boleh terjah. Last2, dua dua kenduri aku terjah. 1 kat ipoh, satu kat penang. Macam dekat je kan...........

1st kenduri, aku n en.temmon pegi ipoh, dari alor staq.... Tersengguk sengguk aku tahan ngantuk dalam keta, konon nak teman en.temmon la kannn... Last last die jugak yg terbuntang biji mata, drive sengsorang. Hohoho



Ni time kat ipoh. Cantik sungguh dikau, zaree. Nasib baik aku smp awal, sempat la jumpa geng geng sekolah aku dulu. Sume dh besar panjang......pastu berebut nak raba perut aku. Aku ape lagi. Tadah je lah......

Pastu masing2 la suh aku doa dorg cepat kawen...aku pon layan la budak2 pra-matang tu...terus la tadah tangan doa utk dorang...ade kot berkatnya doa time orang tgh dok sibuk tepung tawar pengantin. Hohoho

Sayangnya, aku tak boleh lama...sbb nak terjah umah abg keon pulak' kat kepala batas. Senior 'hot' time belaja kat uia dulu. Hahahaha....hot ke?



Sampai kat umah pengantin dah kul4.30 pm....walau dh tak ramai org tp still ada berapa kerat yg sama2 tgh dok menyumbat perut. Aku telan je suma makanan yg ada...nasik....cendol...roti arab.....semua lh..laksa je tak sempat, sbb perut aku meronta2 tak mau disiksa lagi.... "cukup2 la tu...." kata sang perut.

Kesimpulannya, perjalanan hari ini amat kenyang dan letih dan mengantuk. Habis separuh dari usia remaja aku dok dalam kereta je..... Persoalan nya, remaja ke?

3 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

cis kamu bukan remaja lagi dahh

Cikgu Wani Hamdan said...

wah2 mummy nie.. pantang ade kenduri..
baby cam ner? ok? mummy sihat ke? rindu bangat sama kamu..

@naBest said...

pony-hahaha....ai jiwa remaja tawww... Lalalala...

Ony-hehehe...ai kan suka mkn, sapa2 ada kenduri, silalah ajak ai. Hehehehhehe....