----

----
----

Monday, January 10, 2011

entah apa apa

Dah 3 hari aku dekat bangunan baru. Yang best nya, tempat aku agak strategik kalau nak tido. Tapi yang tak bestnya, jauh la pulak nak menapak ke lrt. Cafe pun tak byk kat sini. Nak pegi meeting pun jauh gila. Adehh.

Dan yang paling tak best nya, sampai hari ni aku still takut masuk toilet sorg sorg. 1st day kat sini, makcik cleaner dah cerita hantu kat toilet. Pastu aku g pulak tengok cerita mirror adik aku bg. Dah terbayang bayang kat cermin. Dah la daya imaginasi aku tinggi. Adehh..

Note : sekarang terasa nak terkuncit la pulak. S**t!

4 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

weiii kan dah pesan jgn tgk cter tuuuuuuuu!! kamu kn pregnennn. ishishish. ketegaqqq.

p/s: cuba bygkan kamu tgh tgok cermin, then nak amik bekas contact lens terjtuh kt lantai, tp bayang kamu kt cermin tak bergerak. haha.. die tenung je kamuuuuu. fuhhh.

@naBest said...

hahahah.... mula2 mmg taknak tengok pon, tapi dah kamu tak bg tengok, lagiiii la nak tgk.. wakakkakakaa

pali at blog said...

makcik cleaner tu reka citer jer..sbb taknk korang asyik ke toilet je..kalau dah tak selalu gi toilet..takde la kene cuci selalu..kan kan kan

@naBest said...

hoh.. ade logik juge. cis.. kitorg semua tertipu oleh makcik cleaner. mesti die gelak berdekah2 kitorg sumer percaya. huhuhu