----

----
----

Saturday, October 10, 2009

Raya 2009~

Lalalala...Setelah sekian lama baru lah aku berjaya mencurik laptop adik aku, Poyyu. Sebelum ni, asik aku nak guna internet je, konfem tak dapat.. bizi je dia memanjang..mengalahkan presiden US.. huhuhu.. Yang best nya, malam ni dia takda, pegi camping sekolah. hahaha.. aku berkuasa.. Poyo la kan kalo gi camping sekolah pun bawa laptop, kannn.... lalalala~

Saje je aku nak hapdet gambar2 baru.... Gambar raya itu hari.. Raya yang best dalam tak best!! Yang best nya, aku sambut raya bersama orang baru, budak kecik yg comel itteeww, my little Alia...yang tak best nya, aku beraya dalam berpantang! huhuhu.. amatlah tertekan tgk orang lain dok pulun makan...dok pulun beraya...yang aku ni dok terperap je kat rumah, tunggu orang datang.. huhuhu....



Ni aku bersama my little Alia di pagi raya....Reben kat kepala dia tu sekejap je lekat, pastu dah hilang tah ke mana.. Dah sorang2 asik nak dukung la...cium la.. last2 aku jumpe menda tu kat dapur.. huhuhu


Jeng jeng jeng!... Baru aku perasan, ni je gambar kami bertiga di pagi raya.. huhuhu... Baju kurung aku tu tahan sampai tengah hari je....pastu kembali ke kain batik dan t-shirt... huhuhu..

Esoknya, kami bertolak balik ke Alor Staq.... Lepak sampai raya ke-7.. kat sana, gambar little Alia je penuh camera, gambar aku takde pong! Sebab tak dapat melaram pon....huhuhu.. keciwa!!

------------------------------------


Hehehe...saje nak letak gambar Alia. Ni gambar Alia time hari ke-2... Skang ni dah hari ke-40.. dah lain sungguh rupanya.. hehehe

Ni pulak gambo comey dia yang aku suka..Err... sebenarnya dia tgh meneran nak melepas tu.. hehehe...

Note: 18/10 ni ada marhaban naik buai untuk Alia...lepas tu terus balik KL... hohooh.. pastu nak ajak En,Temmon jalan jalan... hehehe

6 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

woi. gmbo i xde pong?? knape gmbo si kecik ni je ade?? haha

@naBest said...

Hehe..kasi la can kat alia. Haha

Call me -fa- said...

mesti alia dpt byk duit raye kan??

@naBest said...

hehehe.. alia la yg paling kaya raya ni.. hehehe

mr.fadzil said...

Alia berak atas riba tokkkk ni... tolong... Paling best bila Alia julur lidah kat tok...hehe..

@naBest said...

Paling best bila alia kencing atas seluar keje tok.. Dh xda seluar nk pakai. Haha tp tok xpenah basuk berak alia pun. Lalala~