----

----
----

Friday, April 20, 2012

Hari tua suami saya


Hari ni hari lahir en. temmon yang kacak. Seperti biasa, aku tak sempat nak prepare ape2. Teringin juga jadi macam orang lain yang bakar sendiri kek untuk suami, lepas tu potong2 kek, bagi hadiah...tapi. Sigh. maafkan isteri kamu ini. Saya tak pandai buat kek. Tp saya berazam nak belajar baking bila pindah rumah sendiri nanti. Eh? (Motif lambat sgt niat nak belajar? HAHA).

Perangai en.temmon ni, bila aku offer nak beli hadiah, mesti dia tolak. Kasut taknak, perfume tak nak. Ape pun tak nak. Sebab tu aku cadang nak beli je sendiri (online le), tapi disebabkan lately aku agak kucar kacir, maka, telah terlupa nak survey online. huhuhu. tau-tau dah 20 April. Maafkan aku lagi sekali...

Jadi, pagi-pagi ni, sementara semua tak masuk office lagi, mari ber-belog. Aku keluar rumah tadi pun semua still tidur lagi. Nak wish pun tak sempat. huhuhu

--------------------

Ok. Kembali kepada tajuk.

Selamat Hari Lahir, suami.
Kamu lah racun, kamu lah penawar. Kamu lah garam, kamu lah gula. Aku cinta kamu. HAHA. (motif tetiba aku blushing).

Untuk hadiah, saya guna semua duit bonus saya untuk bawa kamu bercuti. Saya tak kisah pasal duit bonus itu, sebab kamu adalah bonus terbaik untuk saya. Dan juga anak kamu yang tidur lasak itu. Semalam anak kamu mengigau agaknya. Dia tendang perut saya tanpa henti pada jam 3.35 pagi. Adehh.



Walau saya selalu moody, tapi kamu tetap redho. Kamu lah terbaik!


Saya tetap cinta kamu walaupun kamu begini. Wahahaha

Jam sudah 8.30. Saya nak sambung kerja. Kbai.

Regards,
Hot-mama



_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

2 comments:

Husna said...

gamba last tak leh blah..hadoihhh!

@naBest said...

hahahhahaaha