----

----
----

Tuesday, January 19, 2010

Sila abaikan previous entry saya. Mengarut semua tu..

Sila abaikan previous entry saya. Mengarut semua tu..?? Kenapa?

Hari ini aku belajar 1 benda... Setiap menda yang kita nak, takkan datang sendiri. Kita kena cari. Buat masa ni,apa yang aku nak,cuma sesuatu untuk hilangkan busan sewaktu bekerja. Jadi, selepas aku lepaskan amarah di dlm blog tadi, aku terus berjalan2 keliling ofis. Haha. Dah tak tau nak buat apa kan... Sib baik la ada seorang kakak yang nampak mcm sibuk je, lantas konOn nya pekerja yang cemerlang la, aku tanya la pape yang boleh tolong.. Terus dia bg aku byk gile dokumen yg kena matikan stem. Huhuhu. Tetiba jadi bz kejap. Ok lah tu dari nganga je tak buat pape..

So,kesimpulannya, segala caci makian di bwh adalah kerana tekanan perasaan... Sekarang tidak tertekan lagi.... Sila jgn takot dgn saye ye...

*ok. Mari sambung kerja.

No comments: