----

----
----

Tuesday, November 22, 2011

3 tahun aku bersama kamu, mmg gembira.

Assalammualaikum..

emo gila aku dan en.temmon tengok bola semalam. kalau lawan team lain,maybe lah tak emo sangat. ni lawan garuda. wajib lah emo. haha. bila dah menang tu,dah setel sorak bagai, terus aku naik bilik, buka karton kat alia, lalu aku baring2 nak tidur. mata dah ngantuk sangat, tapi gigih nak tunggu detik 12 malam sebab nak wish anniversary kat en.temmon. dah 3 tahun kitorg kawin, rasa macam baru minggu lepas g try baju nikah. *haha boleh?*

mata aku dah terkebil-kebil tahan ngantuk. tepat je kul 12am, dgn mata dah sepet2 nak tido, gigih juga aku wish. "happy anniversary lalingg"... bole pula dia jawab, "kite kawin bukan kul 12 pagi. lalala"

boleh?
dengki la tu sebab tahun ni aku menang. sebab aku wish dulu.. ape-ape pun, harap2 bila kita sama2 dah tua nanti, tak terlupa la tarikh ni ye. kalau dah nyanyuk pun, harap la still ingat tarikh ni. 22/11 bukan susah nak ingat pun..tp sebenarnya, bab tarikh or nombor, aku la yg susah nak ingat. hehehe...

dalam 3 tahun ni, banyak betul suka duka yang berlaku. dan sejujurnya, aku takkan kuat tanpa kamu. dan aku harap, apa yang akan berlaku akan datang, perkara yang gembira sahaja. perancangan untuk masa depan kita, harap lah semua tercapai.

untuk suami... sebagai manusia, mmg kamu tak sempurna. tapi di mata dan di hati aku, kamu adalah paling sempurna. kamu lah yang paling kacak. kamu lah yang paling baik. kamu lah yang paling sweet. (err..tahun ni takda dinner2 macam lepas-lepas ke?) haha

kerana kamu, anak kita sungguh cantik. harap anak-anak seterusnya cantik dan kacak seperti aku pula. hahaha. ok bai.

note: yang aku ajak kamu pergi durham tu, aku main2 aja. tapi kalau betul, alangkah indahnya!

note 2: semoga kita sempat menyambut anniversary seterusnya...anniversary ke 10, ke 20, ke 30, ke 50...ke 70....jika tak pun, harap kita kekal hingga ke syurga.

2 comments:

M@YaZ said...

tenkiuk sayang.. Semua Allah pelihara hati, mata dan segalanya untuk memperkuatkan iman kepada-Nya, hidup ni sementara, bekalan untuk kesana kena perkemas untuk hidup selama-lamanya..

Husna said...

wahh..ajak ke Durham..Aminnnnn :D